GoogleAnalytics

Remarketing so službou Google Analytics

Remarketing je účinný spôsob, ako rozšíriť svoj dosah a priviesť zákazníkov o krok bližšie k nákupu. Využitie užitočných údajov zo služby Google Analytics na vylepšenie výkonnosti kampane nebolo nikdy jednoduchšie.

Remarketing

Prehľad

Funkcia Remarketing v službe Google Analytics vám umožňuje získať užitočné informácie o návštevníkoch vašich webových stránok, ktorí prejavili záujem o vaše produkty a služby, napríklad o návštevníkoch, ktorí trávili čas zobrazovaním konkrétnych stránok alebo ktorí vložili do svojho nákupného vozíka nejaké položky. Po identifikácii svojho cieľového publika môžete v celej Reklamnej sieti Google spúšťať reklamy prispôsobené danému publiku.

Ako to funguje?

Proces vyhľadávania požadovaných zákazníkov sme zjednodušili a urýchlili. Vyberte si z vopred definovaných remarketingových zoznamov alebo vytvorte vlastné prispôsobené zoznamy, pričom všetky vychádzajú z obľúbených metrických údajov služby Google Analytics, ako sú zobrazené stránky, trvanie návštevy alebo dokončenia cieľa. Zoznamy zákazníkov potom automaticky odošlite do služby Google AdWords a po pár kliknutiach môžete už o niekoľko minút spúšťať zacielené reklamy. Oslovte práve ten typ publika, ktorých chcete, a to prostredníctvom viac než dvoch miliónov webových stránok v Reklamnej sieti Google.

Kde túto funkciu nájdete

Kliknite na kartu Správca v hornom rohu služby Google Analytics (musíte byť správcom účtu) a potom kliknite na kartu Remarketingové zoznamy.

Prečo využívať funkciu Remarketing v službe Google Analytics?

  • Oslovujte najvhodnejších zákazníkov na základe užitočných informácií z webu.
  • Na základe konkrétnych zákazníckych segmentov zobrazujte zacielené reklamy v Reklamnej sieti Google.
  • Jednoduchým spôsobom vytvárajte a upravujte dômyselné zoznamy v našom intuitívnom rozhraní.

Zamyslite sa nad tým, ako môže byť remarketing užitočný pre vašu reklamnú stratégiu.

  • Identifikujte a získajte nových zákazníkov vo svojej oblasti.
  • Pomôžte uzatvoriť obchod váhavým nakupujúcim, ktorí porovnávajú produkty.
  • Prilákajte späť nakupujúcich, ktorí vložili do vozíka nejaké položky, no nekúpili si ich.
  • Udržte si zákazníkov, ktorí vykonali nákup v minulosti.
  • Najvernejším zákazníkom ponúknite špeciálny status a akcie.

Zákaznícka recenzia

SPIL GAMES

„Funkcia Remarketing v službe Google Analytics sa jednoducho používa a umožňuje nám osloviť práve tie typy používateľov, ktoré hľadáme. Integrácia tejto funkcie v službách Google Analytics a AdWords je taká efektívna, že naše tímy nepotrebovali žiadne nové školenie.

Vidíme v tom veľa príležitostí – napríklad spúšťanie viacerých menších kampaní v Reklamnej sieti zameraných na konkrétne segmenty našich zákazníkov.“

– Jeroen van der Veen, hlavný špecialista na inzerciu vo vyhľadávacích nástrojoch v spoločnosti Spil Games