GoogleAnalytics

Analýza inzercie

Investovali ste veľa, aby ste prilákali návštevníkov na svoje stránky. Ako zistíte, či vaše reklamné programy fungujú? Pozrite sa na všetky digitálne kanály – vrátane vyhľadávania, grafiky, sociálnych sietí, partnerov a e-mailu – a zistite, ako ovplyvňujú mieru konverzie a návratnosť. Posuňte analýzu o krok ďalej vďaka bezkonkurenčnej integrácii služby AdWords – vrátane kampaní pre mobilné zariadenia a kampaní v Reklamnej sieti.

Reklama

Zvýšte efektívnosť marketingu vo vyhľadávacích nástrojoch.

Marketing vo vyhľadávacích nástrojoch zvyšuje počet návštevníkov na vašich stránkach. Služba Google Analytics vám umožňuje prepojiť správanie návštevníkov s kampaňami SEM (v službách Google, Bing, Yahoo a ďalších) a robiť informovanejšie rozhodnutia v súvislosti ponúkaním cien a kľúčovými slovami. Ak používate službu AdWords, môžete automaticky označiť svoje kampane a jednoducho zistiť akékoľvek rozdiely v miere konverzií pre rôzne umiestnenia reklám alebo vstupné stránky.

Viac informácií

Oslovujte vhodných zákazníkov rýchlo a jednoducho pomocou remarketingu.

Funkcia Remarketing v službe Google Analytics vám umožňuje získať užitočné informácie o zákazníkoch, ktorí prejavili záujem o vaše produkty a služby, a následne im v rámci celého webu zobrazovať zacielené reklamy, ktoré reagujú priamo na to, čo hľadajú.

Viac informácií

Zistite, ako k vašim programom prispieva grafická inzercia.

Zistite, nakoľko efektívne môže grafika prezentovať vaše stránky novým zákazníkom. Sústreďte sa na konkrétne umiestnenia a zistite, nakoľko efektívne sú pri získavaní správneho typu návštevníkov. Naša integrácia s Reklamnou sieťou Google znamená, že pomocou služby AdWords môžete vytvárať a spravovať kampane a do marketingových kampaní v Reklamnej sieti Google môžete následne vložiť značky služby Google Analytics s cieľom sledovať ich úspešnosť.

Venujte kampaniam pre mobilné zariadenia pozornosť, akú si zasluhujú.

Ak máte v prevádzke reklamy pre mobilné zariadenia alebo využívate aplikácie pre mobilné zariadenia, budete chcieť získať informácie o ich výkonnosti. Umiestnenia reklám pre mobilné zariadenia priťahujú iný typ návštevníkov a služba Google Analytics vás informuje o tom, ako sa správajú. Údaje môžete rozdeliť podľa zariadenia, sledovať výkonnosť reklamy a optimalizovať ju pre mobilné zariadenia aj bežné stránky na základe známych metrických údajov, ako sú čas na stránkach, miera odchodov a miera konverzie.

Viac informácií

Pomocou funkcie Viackanálové zúženia sledujte vzájomnú spoluprácu reklamných kampaní.

Inzerujete vo viacerých digitálnych kanáloch (SEM, grafika, sociálne siete, partneri atď.) a je dôležité chápať, akú úlohu hrá každý kanál a ako kanály spolupracujú pri zvyšovaní počtu zákazníkov a konverzií. Viackanálové zúženia poskytujú úplný obraz o tom, ktoré kanály fungujú najlepšie a ktoré sú najmenej efektívne. To vám umožňuje optimalizovať a zlepšovať programy digitálneho marketingu.

Viac informácií

Sledovanie kampaní vám umožňuje pochopiť, ktoré prvky fungujú.

Sledujte kampane vo všetkých kanáloch a zistite, ktoré marketingové aktivity sa naozaj vyplácajú. Zobrazujte prehľady segmentované podľa kanálov a sledujte údaje svojho účtu v reálnom čase niekoľko minút po spustení kampane. Pochopíte aktivitu interakcií a konverzií v súvislosti s každým označeným odkazom vrátane e-mailu a bannerov. Okrem toho môžete sledovať kampane offline, ktoré vedú používateľov na vaše stránky.

Viac informácií