Čo je Street View?
Kde bude Google najbližšie zhromažďovať snímky pre Street View
Zistite, kam sa chystáme s autom alebo Trekkerom Street View najbližšie
{[key]}, Ďalšie informácie
Prispievanie do funkcie Street View
Predstavte miestnu komunitu, zdieľajte fotky okolia, propagujte firmy v Mapách Google, mapujte miestne cesty alebo svojpomocne aktualizujte snímky pre Street View. Prispievať je možné mnohými spôsobmi. Všetky sú navrhnuté tak, aby vám pomohli v Mapách Google zanechať stopu.
Program spoľahlivých profesionálov pre Street View
Spoľahliví profesionáli sú skúsení fotografi s vybavením, pomocou ktorého môžu vytvárať exteriérové a interiérové fotky v režime Street View. Kontaktujte spoľahlivého profesionála, aby vám pomohol nasnímať vaše okolie a zverejniť ho v Mapách Google.
Zverejňujte prepojené fotky
Vďaka novej beta funkcii v aplikácii Street View môžete vytvárať snímky pre Street View pomocou smartfónu s Androidom.
Foťte a zdieľajte snímky pre Street View
Zaobstarajte si vybavenie, ktoré podporuje Street View, a zverejňujte snímky pomocou rozhrania Street View Studio.
-
Pri vyhľadávaní firiem strávia spotrebitelia 44 % času používaním mapových služieb.
Štúdia spoločnosti Ipsos [PDF v angličtine]
-
V priemere 41 % z týchto vyhľadávaní miest potom vedie k návšteve firmy.
Štúdia spoločnosti Ipsos [PDF v angličtine]
-
Podrobnosti štúdie
- Uskutočnil sa internetový prieskum spotrebiteľov, ktorí v predchádzajúcich 30 dňoch vyhľadávali na internete (pomocou ľubovoľného zariadenia) nejakú reštauráciu alebo hotel.
- Od 21. júla do 2. augusta 2015 boli zhromaždené odpovede od 1 201 respondentov.
- Boli vytvorené rôzne verzie miestneho firemného profilu (jeden pre hotel, druhý pre reštauráciu), ktoré zahŕňali základné informácie, fotky alebo virtuálnu prehliadku (každá verzia bola vytvorená pomocou rovnakých médií).
- Respondenti si pozreli jednu z rôznych verzií pre každú firmu (v náhodnom poradí). Každý respondent si pozrel:
- jeden profil hotela + jeden profil reštaurácie;
- jeden profil s virtuálnou prehliadkou + jeden profil bez virtuálnej prehliadky.
- Poznámka: Náhodná prezentácia striedajúcich sa profilov prebiehala rovnomerne a konzistentne v rámci celého prieskumu.
- Po zobrazení jednotlivých profilov respondenti hodnotili svoj záujem o rezerváciu.
- Hodnotenia striedajúcich sa profilov (s prehliadkou a bez nej) boli zhromaždené s cieľom zistiť vplyv virtuálnych prehliadok na záujem o prezentovanú firmu.
Stiahnuť prehľad [PDF]
Spolupracujte so spoľahlivým fotografom alebo agentúrou
Kontaktujte spoľahlivých fotografov a agentúry a najmite si ich, aby vám pomohli zlepšiť viditeľnosť vašej firmy v Mapách Google