Charity: Water

663 miliónov ľudí na svete žije bez pitnej vody. Charitatívna organizácia charity: water sa to usiluje zmeniť poskytovaním čistej a nezávadnej pitnej vody ľuďom v rozvojových krajinách. Spolupracuje s desiatkami miestnych partnerov v zámorí a realizovala viac ako 21 000 projektov súvisiacich s čistou vodou, prostredníctvom ktorých zaistila viac ako 6,4 miliónom ľudí prístup k pitnej vode, hygiene a zlepšenej sanitácii.

Veľkosť operácie

Large

Odvetvie

Verejné, spoločensky prospešné

Ciele

Zvyšovať povedomie

Zvýšiť návštevnosť vášho webu

Získavať prostriedky

Služba

Google Ad Grants

YouTube pre neziskové organizácie

Zdroj fotky

Charity: Water

Web

https://donate.charitywater.org/donate/home

Výzva

S cieľom pomôcť zaistiť čistú a nezávadnú pitnú vodu pre každého na svete chcela organizácia charity: water nadviazať skutočne blízky kontakt s podporovateľmi a vyzbierať finančné prostriedky, ako aj osloviť nových darcov maximalizovaním svojej viditeľnosti na internete.

Príbeh

Organizácia charity: water rozšírila svoju prítomnosť na internete pomocou nástrojov, ktoré sú k dispozícii bez peňažného poplatku prostredníctvom programu Google pre neziskové organizácie. Interaktívne a sociálne nástroje aj nástroje na analýzu a optimalizáciu jej pomáhajú vzdelávať potenciálnych prispievateľov, zatiaľ čo podporovateľom poskytujte viditeľné dôkazy o tom, aký priamy vplyv majú ich príspevky.

Pomocou Máp Google spája organizácia charity: water darcov so svojimi darmi – pri odoslaní daru získajú darcovia súbor súradníc GPS spolu s fotkami, aby mohli sledovať svoje dary a to, ako pomôžu.

Služba YouTube umožnila účastníkom projektu poskytovania pitnej vody dokumentovať jeho priebeh. Zamestnancom organizácie charity: water poskytuje platformu, pomocou ktorej môžu odosielať ďakovné správy darcom alebo zaznamenávať videá z miesta pôsobnosti a tak sprostredkúvať osobné príbehy o tom, ako nové studne zaisťujú čistú a nezávadnú pitnú vodu.

charity:water tiež používa službu Ad Grants, ktorá jej pomáha zvyšovať počet organických a platených výsledkov vyhľadávania a vytvárať kampane, ktoré nabádajú ľudí, aby si navzájom namiesto tradičných narodeninových darčekov darúvali príspevky na dobročinné účely.

Naším cieľom je zaistiť čistú a neškodnú pitnú vodu pre každého na svete. Vďaka podpore od Googlu sa k jeho dosiahnutiu každým dňom približujeme.

Tyler Riewer, vedúci pre značkový obsah

Vplyv

„Program Google pre neziskové organizácie nám v priebehu jedného roka pomohol dosiahnuť 350-percentný nárast návštevnosti nášho webu, 300-percentný nárast celkového počtu návštevníkov a 333-percentný nárast počtu zhliadnutí videí,“ tvrdí Tyler Riewer, vedúci pre značkový obsah v organizácii charity: water.

Odkedy začal tím používať program Google pre neziskové organizácie, jeho online aktivity prudko vzrástli. Táto organizácia tiež vytvorila komunitu zanietených podporovateľov prostredníctvom prispôsobených videí YouTube s poďakovaním, možnosťami Máp Google, ako aj prostredníctvom reklám založených na vyhľadávaní a sociálnych médiách.

A v roku 2015 spustila organizácia charity: water svoju každoročnú septembrovú kampaň na získanie finančných prostriedkov s motívom #NothingIsCrazy (Nič nie je bláznivé), ktorou nabáda bežných ľudí robiť neobyčajné skutky v záujme získania peňazí na čistú vodu. Pomocou nástrojov od spoločnosti Google táto kampaň inšpirovala skoro 1 900 jednotlivcov a vyzbierala 1,8 milióna amerických dolárov, ktoré zaistili čistú vodu pre viac ako 60 000 ľudí v rozvojovom svete. Služba Google Analytics pomohla tímu pochopiť účastníkov, určiť konverzné pomery a zmapovať počet zhliadnutí propagačného videa kampane.

V súčasnosti využíva organizácia charity: water nástroje od spoločnosti Google na oslovenie nových podporovateľov, aby sa zapojili do programu s mesačnými príspevkami s názvom The Spring (Prameň) a investovali tak do sveta, v ktorom bude pitná voda k dispozícii pre všetkých.

Objavte, ako iné organizácie použili program Google pre neziskové organizácie na pomoc ostatným.