GoogleAnalytics

Viackanálové zúženia

Prekročte hranice posledného kliknutia – pozrite sa, ako spolupracujú marketingové kanály pri vytváraní predajov a konverzií.

Prehľad

Zákazníci skúmajú, porovnávajú a prijímajú rozhodnutia o nákupe v rôznom čase a na rôznych miestach. Meranie návratnosti len na základe posledného kliknutia preto poskytuje neúplný obraz a môže vynechať dôležitý pohľad na spôsob, ako možno osloviť najcennejších zákazníkov.

Viackanálové zúženia v službe Google Analytics umožňujú sledovať interakcie v rôznych digitálnych médiách a zobrazujú spôsoby spolupráce týchto kanálov pri vytváraní predajov a konverzií. A čo je ešte dôležitejšie, tento nástroj pomáha prijímať najdôležitejšie marketingové rozhodnutia týkajúce sa investícií do inzercie na makroúrovni (ktoré kanály), ako aj na mikroúrovni (ktoré kľúčové slová a umiestnenia reklám).

Ako to funguje?

Päť prehľadov Viackanálové zúženia poskytuje informácie o kanáloch, s ktorými zákazníci interagovali v období 30 dní pred konverziou alebo nákupom. Tieto prehľady obsahujú cenné metriky, ako sú:

  • asistovaná konverzia ukazujúca, ako a kedy jednotlivé kanály ovplyvňujú konverziu,
  • časové oneskorenie pomáhajúce porozumieť, aký čas uplynie do konverzie,
  • dĺžka cesty zobrazujúca počet interakcií pred konverziou,
  • najčastejšie konverzné cesty zobrazujúce cesty vašich zákazníkov.

Prečo sa oplatí používať viackanálové zúženia?

  • Zobrazenie všetkých digitálnych marketingových kanálov na jednom mieste
  • Lepšie pochopenie hodnoty marketingového úsilia
  • Zobrazenie kompletného obrazu krokov zákazníkov pred nákupom alebo konverziou
  • Zlepšenie marketingu založené na výkonnosti kanálov
  • Prijímanie správnych rozhodnutí o rozpočte digitálneho marketingu

Príbeh o úspechu zákazníkov

ONYX HOSPITALITY GROUP

„Viackanálové zúženia nám poskytujú informácie o tom, ako sa naši zákazníci dostali na naše stránky a ako dochádza ku konverziám, a to pre všetky naše kanály. Umožňuje nám to analyzovať prideľovanie vo webovom marketingu. No jednotlivé aktivity v tejto oblasti sú vnímané ako kombinácia kanálov a krokov s odlišnou úspešnosťou a nie ako samostatné kanály s posledným kliknutím.“