Samaritans

Organizácia Samaritans sledovaním konverzií meria vplyv svojich účtov Google Ad Grants, čo jej pomáha plánovať digitálne investície pre najväčšie marketingové kampane.

Marketingové ciele

  • Šírenie povedomia o linke pomoci
  • Motivovanie príspevkov
  • Zvýšenie registrácií dobrovoľníkov

Meradlo úspechu

10%

online darov získaných za rok

1,700

registrácií dobrovoľníkov za rok

Stručný prehľad

Miesto: Spojené kráľovstvo www.samaritans.org

Poslanie

Víziou organizácie Samaritans založenej v roku 1953 je znížiť počet samovrážd. Vedie preto bezplatnú linku emocionálnej podpory, ktorá je nepretržite k dispozícii telefonicky, prostredníctvom e-mailu alebo osobnou návštevou v 201 pobočkách v Spojenom kráľovstve a Írsku. Ide o službu, ktorú poskytuje 20 000 dobrovoľníkov. Ľudia kontaktujú kanály podpory každých 6 sekúnd a každoročne táto organizácia osloví viac ako pol milióna ľudí prostredníctvom práce v miestnych komunitách.

Marketingové ciele

Hlavným marketingovým cieľom organizácie Samaritans je rozšíriť povedomie o svojej linke pomoci s konečným cieľom znížiť počet samovrážd. Michael Keating, vedúci oddelenia digitálnych komunikácií, vysvetľuje: „Snažíme sa naše posolstvo dostať k ľuďom premýšľajúcim nad tým, že si zoberú život, aby vedeli o podpore, ktorú im môžeme poskytnúť.“ Keď organizácia Samaritans rozvinula svoje digitálne zručnosti, nastavila svoje ciele konverzií v súvislosti so získavaním finančných prostriedkov, registráciami na udalosti a náborom dobrovoľníkov.

Prístup

Organizácia Samaritans meria pomocou sledovania konverzií v službách Google Ads a Google Analytics vplyv svojich kampaní Ad Grants a rozhoduje sa, kam investovať marketingové prostriedky. „Kľúčovým údajom, ktorý meriame v službách Google Ads a Analytics, sú dary prostredníctvom webu, registrácie dobrovoľníkov a prihlásenia na odber e-mailových bulletinov,“ vraví Keating. Sledovanie konverzií a štatistiky údajov Analytics pomáhajú tejto organizácii plánovať digitálne investície pre jej najväčšie marketingové kampane. Pomocou svojho účtu Ad Grants testuje marketingové stratégie a počas obdobia sviatkov ho nahrádza plateným účtom Google Ads, aby jej pomohol zvýšiť aktivity v oblasti získavania finančných prostriedkov. Michael tvrdí: „Implementovaním sledovania konverzií sa naša organizácia uistila, že sa oplatí investovať do platenej služby Google Ads. Údaje potvrdzujú hodnotné výhody, ktoré dokáže tento kanál poskytnúť.“ V predchádzajúcom období sviatkov prilákali platené kampane Google Ads dary, ktoré mali pre organizáciu zatiaľ najvyššiu hodnotu.

Vplyv programu Google Ad Grants

Sledovanie konverzií a štatistiky údajov Analytics ovplyvňujú v organizácii Samaritans prideľovanie zdrojov z marketingového rozpočtu a umožňujú jej efektívne dosahovať marketingové ciele. Minulý rok priniesli jej kampane Ad Grants viac ako 48 000 $ alebo 10 % online darov, 11 % registrácií na finančné zbierky a k 1 769 registrácií dobrovoľníkov. Michael dodáva: „Investovanie do služby Google Ads pomáha organizácii Samaritans osloviť viac ľudí, ktorým môžeme poskytnúť podporu, a zároveň prilákať viac ľudí, ktorí chcú podporiť nás.”

“Ostatným neziskovým organizáciám odporúčame pomocou služby Google Analytics a sledovania konverzií pochopiť, že nahradenie účtu Ad Grants plateným účtom Google Ads je investícia, ktorá sa oplatí.“
Michael Keating, vedúci oddelenia digitálnych komunikácií organizácie Samaritans