American Humane

Organizácia American Humane sa pomocou údajov sledovania konverzií v službe Google Ads rozhoduje, na ktorý obsah webu sa má pri vývoji zamerať, a na základe týchto údajov podporuje cielené marketingové úsilie, ktoré prispieva ku konverziám.

Marketingové ciele

  • Zvýšenie počtu darov
  • Zvýšenie počtu odberov bulletinu
  • Zvýšenie počtu žiadostí o asistenčného psa

Meradlo úspechu

+600

žiadostí o asistenčného psa za rok

+100,000

zobrazení stránky za jeden rok

197%

konverzný pomer

Stručný prehľad

Miesto: USA www.americanhumane.org

Poslanie

American Humane, prvá celoštátna humanitárna organizácia v krajine, ktorá bola založená v roku 1877, už od začiatku svojej činnosti pôsobí v prvej línii pri záchrane a ochrane opustených, ranených a bezbranných. Dnes jej programy priamo zlepšujú a zachraňujú životy viac ako miliardy živých bytostí v krajinách na celom svete.

Marketingové ciele

American Humane používa Google Ad Grants na zlepšenie pokrytia a vzdelávanie ľudí o svojej práci v oblasti ochrany zvierat. Akshay Khullar, vývojár klientskych rozhraní, hovorí: „Google Ads využívame na zvýšenie počtu finančných darov, prihlásení na odber bulletinov, žiadostí o asistenčných psov a zobrazení kľúčových stránok.“

Prístup

Organizácia American Humane implementovala sledovanie konverzií pomocou Správcu značiek Google. Sleduje tak vplyv svojich reklám Google Ads a zisťuje, ako používatelia interagujú s jej obsahom. Akshay vysvetľuje: „Údaje sledovania konverzií nám pomáhajú pochopiť, ktoré časti nášho webu a programy sú pre návštevníkov najzaujímavejšie, a tým identifikovať ľahko dosiahnuteľné ciele. Tieto údaje nás informujú, na ktoré menej populárne programy sa musíme v marketingu zamerať.“

Sledovanie konverzií poskytuje kľúčové údaje, ktoré majú vplyv na marketingové rozhodnutia a vývoj obsahu. Vieme, že pred odoslaním každej žiadosti o pridelenie asistenčného psa používatelia dvakrát navštívili príslušnú stránku. Máme k dispozícii množstvo skvelých údajov, na základe ktorých môžeme vylepšiť dojem používateľov a v konečnom dôsledku tak zlepšiť naše programy,“ dodáva Akshay.

Okrem sledovania konverzií využíva organizácia American Humane stratégiu ponúk Maximalizácia konverzií, aby zo svojho účtu Ad Grants vyťažila čo najviac. Akshay objasňuje: „Implementovali sme maximalizáciu konverzií, aby sme dávali vyššie cenové ponuky, ako udáva limit manuálneho ponúkania cien programu, optimalizovali stratégiu ponúk a pomohli získať v našich kampaniach čo najviac konverzií. Sme presvedčení, že na náš web lákame najhodnotnejších používateľov, ktorých interakcia s obsahom má pre nás najväčší význam.“

Vplyv programu Google Ad Grants

Program Google Ad Grants významne zvýšil viditeľnosť organizácie a účinne prináša jej obsah priamo k používateľom hľadajúcim programy, ktoré poskytuje. Sledovanie konverzií umožňuje organizácii American Humane nastaviť v účte Ad Grants merateľné ciele a ľahko ich sledovať, takže získava podrobné informácie o tom, koľko používateľov sa prihlásilo na odber bulletinu organizácie, koľko ich prispelo a podobne.

Akshay tvrdí: „Vďaka platforme Google Ad Grants sa naše programy zachraňujúce životy zobrazili za rok vo viac ako milióne reklám vo Vyhľadávaní, takže sa viac Američanov dozvedelo, ako môžu pomôcť v prípade núdze.“ Za rok prilákala služba Google Ads viac ako 1 000 nových ľudí, ktorí prispeli alebo sa zaregistrovali ako dobrovoľníci, a viac ako 600 osôb podalo žiadosť o asistenčného psa.

„Sledovanie konverzií v službe Google Ads poskytuje množstvo skvelých údajov, na základe ktorých môžeme vylepšiť dojem používateľov a v konečnom dôsledku tak zlepšiť naše programy.“
Akshay Khullar, vývojár klientskych rozhraní organizácie American Humane