Odpovede na vaše otázky o firemnom profile
Časté otázky týkajúce sa firemného profilu
Čo je firemný profil?
Firemný profil je nástroj, ktorý vám umožňuje spravovať zobrazovanie vašej firmy vo Vyhľadávaní a Mapách Google. Pomocou firemného profilu môžete okrem iného oslovovať zákazníkov, uverejňovať novinky, zobrazovať ponúkané výrobky a služby a prijímať internetové objednávky.
Ďalšie informácie o tom, ako Google získava údaje o vašej firmeKoľko stojí firemný profil na Googli?
Firemný profil na Googli si vytvoríte bez ďalších poplatkov. Vďaka nemu môžete spravovať vašu firmu vo Vyhľadávaní a Mapách Google a začať oslovovať ďalších zákazníkov.
Musím si stiahnuť aplikáciu, keď chcem vytvoriť a spravovať svoj profil?
Svoj firemný profil môžete vo svojom mobilnom zariadení spravovať v aplikácii Mapy Google. V počítači ho môžete spravovať priamo z Vyhľadávania Google v prehliadači.
Ďalšie informácie o aktualizácii profilu vo Vyhľadávaní a Mapách GoogleMoja firma nemá kamennú prevádzku. Môžem mať napriek tomu firemný profil?
Áno, môžete mať profil, ak vaša firma nemá kamennú prevádzku, pokiaľ so zákazníkmi prichádzate do osobného styku. Profil môžete mať aj v prípade, že ste hybridná firma, ktorá zákazníkom poskytuje služby na svojej adrese a zároveň ich navštevuje alebo im poskytuje priame doručenie. Profil môžete mať aj vtedy, ak ste firma s obsluhovanou oblasťou, ktorá zákazníkov navštevuje alebo im poskytuje priame doručenie, ale neposkytuje im služby na svojej adrese, ako je inštalatér alebo upratovacia služba.
Zistite, ako si nárokovať a overiť profil, ak ste firma s obsluhovanou oblasťouMám si vytvoriť firemný profil, ak už mám web?
Áno, firemný profil dopĺňa váš web, pretože viac zviditeľňuje aktuálny web vašej firmy vo Vyhľadávaní a Mapách Google. Vytvoríte si ho bez finančného poplatku.
Ako overím svoju firmu?
Väčšina firiem overuje vlastníctvo telefonicky, prostredníctvom SMS alebo vyžiadaním a prijatím zásielky od Googlu na svoju adresu.
Ďalšie informácie o overení firmyPrečo svoju firmu musím overiť?
Overenie nám umožňuje potvrdiť, že ste právoplatným vlastníkom firmy, aby ste mohli získať povolenie na správu firemného profilu. Vaše zabezpečenie je pre nás dôležité. Nechceme, aby váš profil aktualizoval ktokoľvek iný okrem vás alebo vašich schválených správcov.
Mám predajňu, no ponúkam aj online služby. Ako to zobrazím vo svojom profile?
To, že máte kamennú prevádzku a ponúkate aj online služby, môžete vo firemnom profile zobraziť pomocou atribútov.
Ďalšie informácie o zobrazovaní online služiebMôžem vo svojom firemnom profile odpovedať na recenzie zákazníkov?
Áno, na recenzie môžete odpovedať po prihlásení do svojho účtu. Pri odpovedaní na recenziu sa vaša odpoveď zobrazí vo Vyhľadávaní a Mapách Google priamo pod recenziou zákazníka so štítkom Odpoveď vlastníka.
Ďalšie informácie o odpovedaní na recenzieMôžem vo svojom profile nastaviť otvárací čas pre špecifické služby?
Áno. Ak vaša firma poskytuje určité služby v odlišnom čase (napr. čas pre rizikové skupiny, čas rozvozu, čas jedla so sebou), môžete namiesto mimoriadneho otváracieho času nastaviť ďalšie otváracie časy.
Zistite, ako nastaviť ďalšie otváracie časyAko pridám a upravím atribúty, podľa ktorých budú zákazníci vedieť, aké služby ponúka moja firma (napríklad rozvoz alebo vyzdvihnutie)?
Pomocou atribútov môžete zákazníkov informovať o ponúkaných službách, napríklad Jedlo na mieste alebo Vyzdvihnutie vonku. Umožňujú vám tiež uviesť, aké bezpečnostné opatrenia prijala vaša firma, napríklad Rúško je povinné, Kontrola teploty zamestnancov alebo Dezinfekcia povrchov medzi jednotlivými návštevami. Prečítajte si, ako pridať alebo upraviť atribúty firmy.
Ďalšie informácie o úprave atribútovAko môžem aktualizovať menu?
Menu aktualizujte, keď zmeníte podávané jedlá alebo ak máte akciovú či výhodnú ponuku na prilákanie zákazníkov. Ak chcete aktualizovať menu, prihláste sa do svojho firemného profilu. V ponuke vľavo kliknite na Informácie > Menu. Potom upravte alebo pridajte položky.
Ďalšie informácie o aktualizácii menuAko môžem svoj firemný profil aktualizovať?
Teraz môžete aktualizovať svoj firemný profil priamo vo Vyhľadávaní a Mapách Google. Začnite tak, že sa prihlásite do účtu Google, pomocou ktorého ste svoju firmu overili. Klepnite na profilovú fotku v pravom hornom rohu mobilnej aplikácie Mapy Google a vyberte Váš firemný profil, čím získate prístup k týmto nástrojom. Ak chcete aktualizovať svoj profil vo Vyhľadávaní Google, vyhľadajte svoju firmu podľa jej názvu alebo vyhľadajte výraz „moja firma“.
Ďalšie informácie o aktualizácii profilu vo Vyhľadávaní a Mapách GoogleAký je rozdiel medzi firemným profilom a Adresárom firiem Google, službou Firemný profil na Googli, záznamom na Googli a firemnými stránkami Google+?
Firemné profily nahradili Adresár firiem Google, záznamy na Googli a firemné stránky Google+.
Má Google vybraných partnerov, ktorí pomáhajú so správou firemných profilov?
Áno. Máme program, ktorý vyzdvihuje partnerov, ktorí poskytujú hodnotné služby širšej komunite obchodníkov.
Ďalšie informácie o našich vybraných partnerochKtoré ďalšie nástroje na rozvoj firmy ponúka Google vlastníkom malých firiem?
Poskytujeme nástroje od prispôsobených rád až po zlepšenie pracovného postupu, ktoré pomôžu všetkým typom firiem prekvitať a rozvíjať sa.
Objaviť ďalšie nástrojeAko inak môžem osloviť viac zákazníkov?
Viac zákazníkov oslovíte pomocou služby Google Ads. Táto služba umožňuje vašej firme zvýšiť počet zákazníkov bez ohľadu na to, čo predávate.
Ďalšie informácie o používaní služby Google AdsZapojte sa do konverzácie
-
Získajte pomoc.
Riešte problémy, od správy základných informácií až po pridávanie rezervácií do svojho firemného profilu.
Prejsť do centra pomoci -
Pripojte sa k našej komunite.
Komunikujte s ďalšími ľuďmi s firemnými profilmi na Googli a učte sa od nich.
Prejsť do komunity služby Moja firma na Googli