Spravovať

Odpovede na vaše otázky o firemnom profile

Časté otázky týkajúce sa firemného profilu

Firemný profil je nástroj, ktorý vám umožňuje spravovať zobrazovanie vašej firmy vo Vyhľadávaní a Mapách Google. Pomocou firemného profilu môžete okrem iného oslovovať zákazníkov, uverejňovať novinky, zobrazovať ponúkané výrobky a služby a prijímať internetové objednávky.

Ďalšie informácie o tom, ako Google získava údaje o vašej firme

Firemný profil na Googli si vytvoríte bez ďalších poplatkov. Vďaka nemu môžete spravovať vašu firmu vo Vyhľadávaní a Mapách Google a začať oslovovať ďalších zákazníkov.

Svoj firemný profil môžete vo svojom mobilnom zariadení spravovať v aplikácii Mapy Google. V počítači ho môžete spravovať priamo z Vyhľadávania Google v prehliadači.

Ďalšie informácie o aktualizácii profilu vo Vyhľadávaní a Mapách Google

Áno, môžete mať profil, ak vaša firma nemá kamennú prevádzku, pokiaľ so zákazníkmi prichádzate do osobného styku. Profil môžete mať aj v prípade, že ste hybridná firma, ktorá zákazníkom poskytuje služby na svojej adrese a zároveň ich navštevuje alebo im poskytuje priame doručenie. Profil môžete mať aj vtedy, ak ste firma s obsluhovanou oblasťou, ktorá zákazníkov navštevuje alebo im poskytuje priame doručenie, ale neposkytuje im služby na svojej adrese, ako je inštalatér alebo upratovacia služba.

Zistite, ako si nárokovať a overiť profil, ak ste firma s obsluhovanou oblasťou

Áno, firemný profil dopĺňa váš web, pretože viac zviditeľňuje aktuálny web vašej firmy vo Vyhľadávaní a Mapách Google. Vytvoríte si ho bez finančného poplatku.

Väčšina firiem overuje vlastníctvo telefonicky, prostredníctvom SMS alebo vyžiadaním a prijatím zásielky od Googlu na svoju adresu.

Ďalšie informácie o overení firmy

Overenie nám umožňuje potvrdiť, že ste právoplatným vlastníkom firmy, aby ste mohli získať povolenie na správu firemného profilu. Vaše zabezpečenie je pre nás dôležité. Nechceme, aby váš profil aktualizoval ktokoľvek iný okrem vás alebo vašich schválených správcov.

To, že máte kamennú prevádzku a ponúkate aj online služby, môžete vo firemnom profile zobraziť pomocou atribútov.

Ďalšie informácie o zobrazovaní online služieb

Áno, na recenzie môžete odpovedať po prihlásení do svojho účtu. Pri odpovedaní na recenziu sa vaša odpoveď zobrazí vo Vyhľadávaní a Mapách Google priamo pod recenziou zákazníka so štítkom Odpoveď vlastníka.

Ďalšie informácie o odpovedaní na recenzie

Áno. Ak vaša firma poskytuje určité služby v odlišnom čase (napr. čas pre rizikové skupiny, čas rozvozu, čas jedla so sebou), môžete namiesto mimoriadneho otváracieho času nastaviť ďalšie otváracie časy.

Zistite, ako nastaviť ďalšie otváracie časy

Pomocou atribútov môžete zákazníkov informovať o ponúkaných službách, napríklad Jedlo na mieste alebo Vyzdvihnutie vonku. Umožňujú vám tiež uviesť, aké bezpečnostné opatrenia prijala vaša firma, napríklad Rúško je povinné, Kontrola teploty zamestnancov alebo Dezinfekcia povrchov medzi jednotlivými návštevami. Prečítajte si, ako pridať alebo upraviť atribúty firmy.

Ďalšie informácie o úprave atribútov

Menu aktualizujte, keď zmeníte podávané jedlá alebo ak máte akciovú či výhodnú ponuku na prilákanie zákazníkov. Ak chcete aktualizovať menu, prihláste sa do svojho firemného profilu. V ponuke vľavo kliknite na Informácie > Menu. Potom upravte alebo pridajte položky.

Ďalšie informácie o aktualizácii menu

Teraz môžete aktualizovať svoj firemný profil priamo vo Vyhľadávaní a Mapách Google. Začnite tak, že sa prihlásite do účtu Google, pomocou ktorého ste svoju firmu overili. Klepnite na profilovú fotku v pravom hornom rohu mobilnej aplikácie Mapy Google a vyberte Váš firemný profil, čím získate prístup k týmto nástrojom. Ak chcete aktualizovať svoj profil vo Vyhľadávaní Google, vyhľadajte svoju firmu podľa jej názvu alebo vyhľadajte výraz „moja firma“.

Ďalšie informácie o aktualizácii profilu vo Vyhľadávaní a Mapách Google

Firemné profily nahradili Adresár firiem Google, záznamy na Googli a firemné stránky Google+.

Áno. Máme program, ktorý vyzdvihuje partnerov, ktorí poskytujú hodnotné služby širšej komunite obchodníkov.

Ďalšie informácie o našich vybraných partneroch

Poskytujeme nástroje od prispôsobených rád až po zlepšenie pracovného postupu, ktoré pomôžu všetkým typom firiem prekvitať a rozvíjať sa.

Objaviť ďalšie nástroje

Viac zákazníkov oslovíte pomocou služby Google Ads. Táto služba umožňuje vašej firme zvýšiť počet zákazníkov bez ohľadu na to, čo predávate.

Ďalšie informácie o používaní služby Google Ads

Zapojte sa do konverzácie

Spravovať